نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3277
-
الف
+

مریم کاویانی»: بعد از 2 سال با 3 نقش متفاوت به بازیگری بازگشتم

«مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «فاصله ها» و «او یک فرشته بود» شاهد بودند، در یک مصاحبه از آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت.

وی در پیوند با آخرین فعالیت های خود به میزان گفت:در حال حاضر مصروف نقش آفرینی در سریال «بی نشان» به کارگردانی «راما قویدل» هستم. فلمبرداری این سریال به نیمه رسیده است، در این سریال  شخصیت «مینو» همسر «شهاب» خبرنگارِ «بی‌نشان» را بازی می کنم. 

وی درباره بازیگرانی که در این سریال با وی همبازی هستند افزود: در این اثر با «کاظم هژیرآزاد»، «پرویز فلاحی پور» و «نیوشا ضیغمی» همبازی من هستم، خوشبختانه تیم تولید اثر و به خصوص راما قویدل به خوبی و با برنامه ریزی درست به تولید این اثر می پردازند، شخصا امیدوارم اتفاقات خوبی در نشر این سریال تلویزیونی رخ دهد. 

بازیگر سریال «او یک فرشته بود» درباره سایر فعالیت‌های خود اذعان کرد: علاوه بر سریال «بی‌نشان» در دو سریال «آسانسور» و «راز ناتمام» نیز به ایفای نقش پرداختم، فلمبرداری «آسانسور» به طور کامل به پایان رسیده و در نوبت نشر است و همین طور فلمبرداری بخش‌های من در سریال «راز ناتمام» نیز به اتمام رسیده اما گروه همچنان مصروف فلمبرداری است. 

وی درباره ایفای سه نقش متفاوت در سه سریال ادامه داد: خوشبختانه بعد از بازگشتم به بازیگری در سال جدید سه نقش متفاوت و جذاب به من پیشنهاد شد که توانستم در هر کدام از آنها اتفاق تازه ای را تجربه کنم. شخصا از ریسک کردن و تجربیات جدید در بازیگری استقبال می کنم و امیدوارم این ریسک در این سه اثر برایم نتیجه خوبی داشته باشد. 

بازیگر سریال «فاصله ها» درباره دلیل دوری خود از بازیگری اضافه کرد: از دو سال پیش تصمیم گرفتم به دلایل شخصی از بازیگری کناره گیری کنم، دلیل این دوری ربطی به شرایط بازیگری یا کرونا نداشت و صرفا یک مشکل شخصی بود، اما با رسیدن سال جدید تصمیم گرفتم تا دوباره به بازیگری باز گردم و خوشبختانه بازگشتم با ایفای نقش در سه سریال همزمان اتفاق افتاد.

وی در همین راستا ادامه داد: حال که به بازیگری برگشته‌ام سعی می کنم با تمام توان بهترین خود را ارائه کنم، برایم تفاوت چندانی در سینما و تلویزیون نیست، دوست دارم در هر مدیومی به مخاطبان احترام گذاشته و نقشی درخور آنها ایفا کنم. 

کاویانی در پایان درباره پیشنهادات سینمایی خود اظهار کرد: به دلیل اینکه به تازگی و از ابتدای امسال به بازیگری بازگشته ام احتمالا هنوز بسیاری از دوستان از بازگشت من مطلع نیستند، از طرفی هم مصروف دو سریال بودم و نمی توانستم سر کار دیگری بروم. در هر صورت حالا که انتخابم برگشتن به بازیگری است قطعا کارگردانان سینما هم دوباره پیشنهاد همکاری خواهند داد.

«مریم کاویانی» زاده ۱ سرطان(تیر) ۱۳۴۹ هجری خورشیدی در اهواز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است، اولین کار او یک اثر سینمایی به نام «رویای جوانی» به کارگردانی «نادر مقدس» بود و پس از آن در فلم های «تردست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «مخمصه» و «هوو» به ایفای نقش پرداخت.

بانو کاویانی با سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی «علیرضا افخمی» که تولید سال 1384 خورشیدی است به شهرت رسید. 

بعد از آن نیز در سریال های «روز رفتن» (1385)، «به دنیا بگویید بایستد» (1385)، «روزگار قریب» (86-1381)، «شکرانه» (1386)، «خط شکن» (1387)، «پنجمین خورشید» (1388)، «تاوان» (1398)، «دارا و ندار» (1389)، «فاصله‌ها» (1390)، «ویلای من» (۱۳۹۱)، «مدینه» (۱۳۹۳)، «معراجی‌ها» (۱۳۹۳)، «زمستان گرم» (۱۳۹۳)، «در قصه ها زندگی میکنند» (1395) و «بچه مهندس2» (1397) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

«هوو» (۱۳۸۴)، «پایان راه» (۱۳۸۵)، «مانا» (۱۳۸۷)، «زمهریر» (1388)، «اخراجی‌ها 3» (1389)، «رسوایی» (1391)، «دلتنگی‌های عاشقانه» (1391)، «معراجی‌ها» (1392) و «شايد يک معجزه» (۱۳۹۳) از دیگر نقش های بانو کاویانی در سینما می باشد.

دانلود سریال او یک فرشته بود

دانلود سریال تاوان

دانلود سریال مدینه

دانلود سریال در قصه ها زندگی میکنند

دانلود سریال بچه مهندس 2

ع ا

نظر شما
ارسال نظر